Rocky Mountains Tour 2017.reismee.nl

Dag 20 : New York

Vanmorgen tijdens het ontbijt, altijd buitenshuis, hebben we toch nog enkele foto's kunnen posten.

Daarna zijn we de voorziene boottocht op de Hudson rivier gaan maken. Kwestie van de skyline ook eens uit een andere hoek te zien, met als einddoel Ellis Island en het Vrijheidsbeeld.

Eenmaal terug aan land, zijn we terug op onze hopper gestapt, om een verkenning te doen van Uptown en Central park. Rond Broadway en Central park waren er festiviteiten aan de gang waardoor het ook op de andere avenues zeer druk was.

Eenmaal in Central park was het alsof New York weg was. Stilte en rust. Ze zaten en lagen hier allemaal op het gras, of fietsten rustig door het park. Je kon je ook per fiets laten rijden voor 3$ / minuut.

'S avonds zijn we als afsluiter nog eens over Broadway gelopen. Zoals altijd bevolkt met de gekste toestanden. Mocht het morgenvroeg lukken, dan posten we nog wat.

Voor ons zit het er op. We hebben weer veel gezien en geleerd. Van de rustige natuurparken en steden tot het knettergekke New York. Morgenmiddag stappen we in Newark op het vliegtuig om terug te vliegen naar ons rustig boerengat Stokrooie.

Wij konden niet altijd posten wat we wilden, maar we hopen dat jullie toch een beetje mee konden genieten van wat wij gezien hebben.

Tot één van de volgende dagen,

Groetjes van ons beiden

Nico

OK goede reis terug .

Danny en Hilde

Het moet toch indrukwekkend zijn om al die dingen eens in het echt te zien . Daar zijn we toch wel een beetje jaloers op ??

Benny

Goede reis terug en fijn dat we langs deze weg wat mee konden genieten van jullie prachtige reis tot thuis.

Hilde

Welkom terug ?

Arlette

Ja Hilde,tot woensdag op de fitness.Het zal pijn doen!??