Rocky Mountains Tour 2017.reismee.nl

Dag 18 : New York

Na een bij wijlen hobbelige nacht op het vliegtuig, Rond 6hr30vertrokken richting hotel. Van de rust en kalmte die we de afgelopen weken gewend waren , blijft NIETS meer over. Het verkeer is een heksenketel volgens de wet van de jungle. Stilstaan , toeteren, de weg afsnijden, van links naar rechts schieten. Brussel in het kwadraat !

Daar waar we tot nu overal hadden kunnen inchecken, zelfs als we te vroeg waren, was het nu onverbiddelijk njet. Zo moe als we waren van de slapeloze nacht, zijn we dan maar een deel van Broadway gaan verkennen en gaanshoppen. Het krioelt van het volk, iedereen loopt te bellen, huizengrotelichtreclame, veel lawaai en overal iemand die je wat wil aansmeren. In elke straat staat ook wel iemand met een karretje braadworsten en dergelijke. De brandgeur hangt overal.

Uiteindelijk was tegen 13 uur de spreekwoordelijke pil echt op, en zijn we in de " ballroom" in een zetel gaan zitliggen. Op het voorziene uur naar de kamer voor een kort tukje. Uiteindelijk zijn we toch naar het Rockefeller Center getrokken om vanaf het upperdeck te genieten van een 360° zicht over NY.

Om 20 hr zijn we toch maar in ons bed gekropen....

Philip

Country boy geworden

Danny Clabots

Mmh Die rustbevalt me wel ;-)

Philip

Binnekort weer terug in het rustige Belgie met mooi weer, uitgestrekte landschappen em geen files