Rocky Mountains Tour 2017.reismee.nl

Dag 15 : Jackson hole

Hadden we gisteren pech met de geysers, dan was het lot ons vandaag gunstig gezind. Vermits we vandaag maar een korte rit hadden, "maar" 150 km, hadden we wel wat tijd over.Na een ferm ontbijt in het imposante Old Faithfull Inn, uitgecheckt, en toch nog eens terug gaan kijken naar de Old Faithfull Geyser. Bleek dat die rond 9hr30 zou spuiten. Vermits de voorspellingen van deze geyser tot op 10 minuten nauwkeurig zijn, hebben we daarop gewacht. Rond 9hr30 pruttelde het eerste water naar boven en 10 minuten later was het volle bak.

Nadien zijn we via het Grand Teton park naar Jackson gereden. Onderweg weer prachtige panorama's. De omgeving werd weer groener. Meer loofbomen die de eerste herfstkleuren beginnen te krijgen. Het gebergte van Grand Teton is imposant. Hier gaf de GSM terug een eerste teken van leven, en dat hebben we geweten. Piep, piep,piep... blijkbaar werden we al gemist ;-)

Uiteindelijk in Jackson aangekomen, een leuk stadje in western stijl. We hebben er de rest van de dag rondgewandeld.

Morgen eenlaatste lange rit van420 km naar Salt Lake City. Dan gaat ons karretje weer naar zijn eigenaar.

Spijtig genoeg wil het internet hier ook niet mee. De foto's en video's houden jullie te goed.