Rocky Mountains Tour 2017.reismee.nl

Dag 7 : Keystone

Vanmorgen, tanken en voorraad inslaan voor de eerste lange rit, +- 420 km. We verhuizen vanWyoming naar South Dakota. De eerste 300 km ging over de US 85 North. Een ideaal traject voor de Google car,stuur gewoon recht houden en gaan. Halfweg een pitstopgenomen op een rustplaats, waar we even aan de praat geraakten met een ouder koppel uit Montana. "Houdt je tank vol" zei de man. In de verste verte geen huizen te zien, 1 tankstation, en geen GSM bereik. Hier wil je echt niet stilvallen.

Het zicht was op de duureentonig, wisselend tussen grote vlaktesen licht bergachtig. De prairie bevolkt door kuddes zwarte wandelende steaks.Ingangen van ranches , maar de ranch zelf ???Eenmaal we de staatsgrens van South Dakota overgingen, waren we terug in de bewoonde wereld, en was de omgeving weer heel gevarieerd.

In het laatste stuk konden we al iets van Mt Rushmore zien. Na het inchecken, even Keystone verkend. Super toeristisch, maar we weten waar we moeten zijn voor spijs en drank !

Morgen eerste werk,tanken en dan naar Custer State parkin de hoop wild lifete zien.

Philip

Nu wordt het spannend...