Rocky Mountains Tour 2017.reismee.nl

Dag 1 : Chicago

Na een superlange dag, ondertussen al bijna 24 uur wakker, toch nog even een update geven.

Op Zaventem was de controle super. Ik win nooit op een loterij, maar vandaag werd ik er uit gepikt voor een drugstest. Ondertussen zag ik Arlette haar handbagage ook al van richting veranderen. Pepperspray of deodorant, het verschil is blijkbaar klein. Dat we in de states een examen krijgen wisten we , maar zelfs hier was het bij de check-in al een ingangstest.

Vandaag is ook gebleken dat klein zijn ook zo zijn voordeel heeft. De beenruimte bij united is zo krap dat zelfs wij er nog juist in konden. Amaai als ge wat groter zijt.

Uiteindelijk zijn we rond 14 uur hier aan onze tour begonnen. Eerst een architectural boottocht met gids op de Chicago river. Dat bleek de beste manier om alle gebouwen van de stad te bekijken. Vervolgens met de beentjes de Hancock tower, mangnificent mile ed nog bekeken. Morgen doen we het oude stadsdeel , een beetje aangepast na lokale tips. 

Reacties

Reacties

Jan

Cool, fijn jullie te volgen!
Geniet ervan.

Groetjes aan Arlette!

Nico

Fijn dat Jullie goed aangekomen zijn en nu de ogen de kost geven .
Grtn .

Danny En Hilde

Dat van die beenruimte heb ik me ook al dikwijls afgevraagd ! Geniet verder ! We zijn benieuwd .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!