Rocky Mountains Tour 2017.reismee.nl

Rocky Mountains 2017

Hallo Familie en vrienden, welkom op onze reislog!

Zoals de meesten al weten trekken we er weer enkele weken op uit. Het roadbook is klaar, het aftellen is begonnen.

Deze keer starten we in Chicago. Na 2 dagen vliegen we door naar Denver.
Na de steden wordt het tijd voor de natuur, en gaan we met de huurauto verder naar het Rocky Mountain National park. Van daaruit gaat het richting Cheyenne en vervolgens via het Crazy Horse Memorial, naar Keystone. Hier blijven we drie dagen en willen we Mount Rushmore, Custer State Park, Badlands National park, Minuteman Missile Historic Site en het dorpje Wall bezoeken.
Vervolgens gaat het via Devils Tower National monument (filmlocatie Close encounters ) , Buffalo en Cody naar Yellowstone National park. Ook hier blijven we drie dagen plakken. Nog te weinig , maar keuzes moeten gemaakt... Na deze topper gaat het via Grand Teton National park naar Jackson en Salt Lake City.
Om af te sluiten vliegen we na een overnachting op het vliegtuig, richting New York City, waar we nog 4 dagen gaan wennen aan het "drukke stadsleven" alvorens terug te keren naar ons boerengat Stokrooie   .

We zien jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Danny en Arlette

Nico

okido we zullen volgen

Danny en Hilde

We kijken uit naar jullie verslagjes .

Marti

Geniet ervan, we kijken uit naar jullie foto's!